Oplatí sa Vám mediálna analýza? 4 typy firiem, ktoré by analýza mediálneho trhu mohla zaujímať!
Mediálne
analýzy sú určené pre klientov, ktorí chcú zistiť, ako ich
vníma verejnosť a najmä médiá. Pripravuje skupina odborníkov na
základe individuálnych požiadaviek. Súčasťou analýz je prehľad
o medializácii spoločnosti, jej predstaviteľov, prípadne
konkurencie.
Pri vyhodnocovaní pracujeme s kvantitatívnymi
a kvalitatívnymi metódami a forma dodania analýzy bude zodpovedať
Vašim potrebám a požiadavkám. Mediálna analýza tak poskytne
ucelený a komplexný pohľad na vybranú tému v určitom časovom
období, kde hľadáme témy, ktoré rezonovali najviac.
Nie je dôležité, či pôsobíte v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, v oblasti priemyslu a poľnohospodárstva, prípadne v štátnych inštitúciách alebo mimovládnych organizáciách. Mediálna analýza pomôžeme odhaliť hlbšie súvislosti a odkryje mediálny obraz Vašej spoločnosti.